Zakres obowiązków:
- obsługa biura klienta w zakresie istniejących umów oraz przygotowywanie nowych umów,
- współpraca przy realizacji inwestycji oraz udział w procedurach przetargowych,
- fakturowanie sprzedaży,
- monitorowanie i analiza sprzedaży,
- współpraca z klientem zewnętrznym,
- współpraca z innymi komórkami w spółce.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- doświadczenie zawodowe,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów biurowych pakiet Office (Excel, Word),
- bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- dokładność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki pracy,
- wynagrodzenie w przedziale 5,5 – 6,5 tys. zł. brutto,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość zdobywania doświadczenia i kontynuowania rozwoju zawodowego,
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do dnia 31.01.2025r. na adres e-mail: empec@partner.net.pl lub adres spółki:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej “EMPEC” sp. z o.o.
ul. Bałtycka 5A
76-270 Ustka
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W CV prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PEC EMPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Ustce w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.