PEC EMPEC Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego

PEC EMPEC Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego

Zakres obowiązków:

  • obsługa biura klienta w zakresie istniejących umów oraz przygotowywanie nowych umów,
  • współpraca przy realizacji inwestycji oraz udział w procedurach przetargowych,
  • fakturowanie sprzedaży,
  • monitorowanie i analiza sprzedaży,
  • współpraca z klientem zewnętrznym,
  • współpraca z innymi komórkami w spółce.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • doświadczenie zawodowe,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów biurowych pakiet Office (Excel, Word),
  • bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • dokładność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki pracy,
  • wynagrodzenie w przedziale 5,5 – 6,5 tys. zł. brutto,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość zdobywania doświadczenia i kontynuowania rozwoju zawodowego,

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do dnia 31.01.2025r. na adres e-mail: empec@partner.net.pl lub adres spółki:

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej “EMPEC” sp. z o.o.
ul. Bałtycka 5A
76-270  Ustka

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PEC EMPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Ustce w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Skip to content