Oferujemy:
– Miejsce pracy: Ustka,
– Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę po okresie próbnym w firmie o ugruntowanej pozycji,
– Możliwość zdobywania i poszerzania zawodowego doświadczenia,
Wymagania:
– minimum średnie wykształcenie,
– mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
– znajomość pakietu MS Office,
– odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
– komunikatywność, skrupulatność i zaangażowanie,
– umiejętność pracy w zespole,
– radzenie sobie w stresujących sytuacjach.
Zakres obowiązków:
– obsługa sekretariatu,
– pełnienie roli asystenta Zarządu w zakresie organizacji posiedzeń, przygotowywania dokumentów, realizacji zamówień, dokonywania zakupów firmowych,
– obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (pisma, faktury, e-maile) – rejestracja, segregacja i przekazanie odpowiednim komórkom w firmie.
– dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
– skanowanie dokumentacji,
– zaopatrywanie w artykuły papiernicze,
– bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z Klientami,
– wysyłanie korespondencji,
– archiwizacja dokumentów,
– współpraca z innymi komórkami w Spółce.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do dnia 10.07.2023r. do godz. 12:00 na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej “EMPEC” sp. z o.o.
ul. Bałtycka 5A
76-270 Ustka
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PEC EMPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Ustce w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.”