2024-11-06
Prezes Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej „EMPEC” Sp. z o.o. w Ustce ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na: ” Wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci ciepłowniczej wraz z przyłączeniami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce” w trybie zapytania ofertowego.
Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci ciepłowniczej wraz z 8 przyłączami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2024r. do godziny 10.00. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.11.2024r. o godz. 11.00 w biurze spółki przy ul. Bałtyckiej 5A.
Informacja o wyborze oferty wg. kryteriów opisanych w części VIII zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.empec.pl, na stronie BIP Zamawiającego oraz przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Anna Kochańska – spec. ds. inwestycji, e-mail: akochanska@empec.pl, tel. (59) 8143-426, kom. 784-982-183.
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/11/Zaproszenie_do_zlozenia_oferty_05.11.2024.pdf
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/11/Zal._1_-_Formularz_oferty.doc
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/11/Zal._2_-_Oswiadczenie_o_braku_powiazan.doc
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/11/Zal._3_-_Oswiadczenie_dotyczace_wykluczenia.doc
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/11/Zal._4_-_wzor_umowy_05.11.2024.pdf
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/11/Zal.-5-mapa-z-lokalizacja-inwestycji.pdf
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/11/Zal.-nr-6-mpzp-Centrum-4.pdf
2024-10-29
Wydłużenie terminu składania ofert ( Ogłoszenie nr 12/2024 ) do dnia 31.10.2024r. do godz. 15.00
Pozostałe warunki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ” Wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci cieplnej wraz z przyłączeniami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce ” w trybie zapytania ofertowego pozostają bez zmian.
Link do ogłoszenia: https://empec.pl/przetargi/
2024-10-17
Ogłoszenie sprawa 12/2024
Prezes Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej „EMPEC” Sp. z o.o. w Ustce ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na: ” Wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci ciepłowniczej wraz z przyłączeniami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce” w trybie zapytania ofertowego.
Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci ciepłowniczej wraz z 8 przyłączami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 października 2024r. do godziny 10.00. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.10.2024r. o godz. 11.00 w biurze spółki przy ul. Bałtyckiej 5A.
Informacja o wyborze oferty wg. kryteriów opisanych w części VIII zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.empec.pl, na stronie BIP Zamawiającego oraz przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Anna Kochańska – spec. ds. inwestycji, e-mail: akochanska@empec.pl, tel. (59) 8143-426, kom. 784-982-183
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/10/Zaproszenie_do_zlozenia_oferty_16.10.2024.pdf
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/10/Zal._1_-_Formularz_oferty.doc
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/10/Zal._2_-_Oswiadczenie_o_braku_powiazan.doc
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/10/Zal._3_-_Oswiadczenie_dotyczace_wykluczenia.doc
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/10/Zal._4_-_wzor_umowy.pdf
- https://empec.pl/wp-content/uploads/2024/10/Zal.-5-mapa-z-lokalizacja-inwestycji.pdf
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opinia techniczna wraz z przedmiarem robót stanowiąca załącznik nr 3 i 4 do zapytania.
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.10.2024 roku do godziny 10.00. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na BIP Zamawiającego, na
stronie internetowej Zamawiającego: www.empec.pl. Termin otwarcia ofert dnia 07.10.2024 roku o godzinie 11.00 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Anna Kochańska- specjalista ds. inwestycji i obsługi klienta, tel: 784 982 183 lub e-mail: akochanska@empec.pl.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
OGŁOSZENIE O WSTEPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH – wyjaśnienie
Szanowni Państwo, W związku z zapytaniami dotyczącymi kwestii spełnienia wymogów określonych w OGŁOSZENIU O WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH (pkt. IV.3. lit.a – d) wyjaśniamy co następuje: Określone w pkt. IV.3. lit. od a) do d) warunki należy traktować rozłącznie tj spełnienie tylko jednego z warunków wystarczy do przyjęcia zgłoszenia podmiotu do…
04.07.2024
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 5A w Ustce ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu pompy obiegowej WAFAPOMP W14PC.
Termin realizacji do uzgodnienia, ale nie później niż do 31 października 2024r. Termin składania ofert do dnia 11.07.2024r. do godz. 12.00 w biurze Spółki przy Kotłowni KR-1 ul. Bałtycka 5A.
SWZ do pobrania poniżej. Telefony kontaktowe: sekretariat 59 814 42 73. Osoba uprawniona do kontaktów: Krzysztof Romanowski 666 218 232.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie Kodeksu Cywilnego.
02.07.2024
Ogłoszenie sprawa 7/2024
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania pn. ” Wstępne Konsultacje Rynkowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznych na: Modernizację kotłowni rejonowej przy ul. krótkiej 12 w Ustce poprzez likwidację węglowych źródeł ciepła i budowę wysokosprawnych kotłów gazowych. Budowę nowego…
07.06.2024r.
Ogłoszenie – sprawa 5/2024
PEC „EMPEC” Sp. z o. o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na „Remont obmurza oraz leja zsypowego w kotłach WR5 nr 1,2,3,6 w kotłowni rejonowej nr. 1 w Ustce” w trybie zapytania ofertowego. Wymagania wobec wykonawcy odnośnie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
Termin realizacji zamówienia : do 31 sierpnia 2024r.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 czerwca 2024 roku do godziny 10.00. Jako temat wiadomości zawierającej ofertę prosimy wpisać ” Zapytanie ofertowe – oferta na „Remont kotłów”. Termin otwarcia ofert dnia 12 czerwca 2024 roku o godzinie 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Krzysztof Romanowski – kierownik kotłowni, tel. 666-218-232 lub e-mail: kromanowski@empec.pl
Zaproszenie do złożenia oferty
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcie przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
02.05.2024r.
Ogłoszenie sprawa 3/2024
PEC „EMPEC” SP. z o.o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielanie zamówienia na „Remont dachu budynku PEC „EMPEC” Sp. z o.o. w Ustce „ w trybie zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opinia techniczna wraz z przedmiarem robót stanowiąca załącznik 2 i 4 do zapytania.
Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 roku.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 maja 2024 roku do godziny 10.00. Termin otwarcia ofert dnia 16 maja 2024 roku o godzinie 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.
SIWZ do pobrania po e-mailowym zgłoszeniu na adres: empec@partner.net.pl.
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Anna Kochańska- specjalista ds. inwestycji i obsługi klienta, tel: 784 982 183 lub e-mail: akochanska@empec.pl.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
02.05.2024r.
Ogłoszenie – sprawa 2/2024
PEC „EMPEC” SP. z o.o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielanie zamówienia na „Remont pomieszczeń w budynkach PEC „EMPEC” Sp. z o.o. w Ustce „ w trybie zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zakres robót stanowiących załącznik 3 i 5 do zapytania oraz pomocniczo przedmiary robót stanowiące załącznik 4 i 6 do zapytania. Termin realizacji zamówienia:
6.1. wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 1): do 30 czerwca 2024r.
6.2. wykonanie robót remontowych, o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 2) i ppkt. 3): do 31 sierpnia 2024r.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 maja 2024 roku do godziny 10.00. termin otwarcia ofert dnia 16 maja 2024 roku o godzinie 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.
SIWZ do pobrania po e-mailowym zgłoszeniu na adres: empec@partner.net.pl.
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Anna Kochańska- specjalista ds. inwestycji i obsługi klienta, tel: 784 982 183 lub e-mail: akochanska@empec.pl.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
29.01.2024
Ogłoszenie – sprawa nr 1/2024
PEC “EMPEC” Sp. z o.o. z siedzibą: 76-270 Ustka ul. Bałtycka 5A, zaprasza do składania ofert na Dostawę samochodu Renault Master w wersji Furgon FWD EXTRA 3,5T L2H2 2.3 dCi 135 E6e. Termin realizacji do uzgodnienia, ale nie później niż do 31 lipca 2024 r.
Termin składania ofert do dnia 09.02.2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie Spółki.
Termin otwarcia ofert dnia 09.02.2024 godz. 12.15 w siedzibie Spółki.
SWZ do pobrania pod linkiem
Telefony kontaktowe : sekretariat 59 8144 273
Osoba uprawniona do kontaktów: Krzysztof Romanowski 666 218 232.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w całości, zmiany lub odwołania jego warunków w każdej chwili bez podania przyczyn, jak również zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
24.10.2023
Ogłoszenie – sprawa nr 5/2023
PEC “EMPEC” Sp. z o.o. z siedzibą: 76-270 Ustka ul. Bałtycka 5A, ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu łazienki oraz pomieszczenia biurowego na terenie Kotłowni Rejonowej KR-1 .
Termin realizacji do uzgodnienia, ale nie później niż do 31 grudnia 2023 r.
Termin składania ofert do dnia 09.11.2023 r. do godz. 12.00 w siedzibie Spółki.
Termin otwarcia ofert dnia 09.11.2023 godz. 12.30 w biurze Spółki przy Kotłowni KR-1 ul. Krótka 12 .
SIWZ do pobrania pod linkiem
Telefony kontaktowe : sekretariat 59 8144 273
Osoba uprawniona do kontaktów: Krzysztof Romanowski 666 218 232.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego .
12.08.2023
Sprawa nr 4/2023
Zapraszamy do składania ofert w przetargu nieograniczonym na wykonanie przyłączy cieplnych w Ustce przy ul. Wyszyńskiego 12 i ul. Mickiewicza 9.
Długość ok. 136 mb , średnica 2 x Dn 32; 2 x Dn 40; 2 x Dn 80.
Termin realizacji do dnia : 31.10.2023
Termin składania ofert do dnia 07.09.2023r. do godz. 12.00 w siedzibie Spółki „EMPEC” .
Termin otwarcia ofert dnia 07.09.2023r. godz. 12.15 w biurze spółki przy Kotłowni KR-1 ul. Krótka 12 .
SWZ do pobrania po mailowym zgłoszeniu na adres: empec@partner.net.pl
Telefony kontaktowe : sekretariat 59 8144 273
Osoba uprawniona do kontaktów : Piotr Wojciechowicz 502 393 608 .
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
(admin)
17.07.2023 r.
ZAPROSZENIE DO DIALOGU TECHNICZNEGO
ENGIE EC Słupsk sp. z o.o. oraz PEC „EMPEC” sp. z o.o. w Ustce zapraszają na pierwsze spotkanie w ramach dialogu technicznego w postępowaniu na realizację dwóch zadań:
- „Budowa Mobilnej Kontenerowej Kotłowni Gazowej 6,0 MWth wraz z przyłączami w formule EPC (zaprojektuj i wybuduj)”.
- „Wymiana dwóch kotłów węglowych WR-5 na kotły gazowe o mocy 6 MW każdy w formule EPC (zaprojektuj i wybuduj)”.
Lokalizacja projektu: Kotłownia węglowa EMPEC Ustka, ul. Krótka 12 Ustka.
Inwestorzy:
Engie EC Słupsk Sp. z o.o. – finansuje zadanie nr 1
PEC EMPEC sp. z o.o. w Ustce – finansuje zadanie nr 2
Zgłoszenia do dialogu należy przesyłać w terminie do 21.07.2023 do godz. 10:00 jednocześnie na dwa adresy mailowe: empec@partner.net.pl oraz sekretariat.ec@engie.com razem z referencjami. Więcej informacji oferenci mogą uzyskać uzyskać pod linkiem: ZAPROSZENIE
04.07.2023 r.
Ogłoszenie – sprawa nr 3/2023
PEC “EMPEC” Sp. z o.o. z siedzibą: 76-270 Ustka ul. Bałtycka 5A, ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu dachu budynku biurowego KR-1 .
Termin realizacji do uzgodnienia, ale nie później niż do 31 września 2023 r.
Termin składania ofert do dnia 31.07.2023 r. do godz. 12.00 w siedzibie Spółki.
Termin otwarcia ofert dnia 31.07.2023 godz. 12.30 w biurze Spółki przy Kotłowni KR-1 ul. Krótka 12 .
SIWZ do pobrania pod linkiem
Telefony kontaktowe : sekretariat 59 8144 273
Osoba uprawniona do kontaktów: Krzysztof Romanowski 666 218 232.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego .
31.03.2022 r.
Ogłoszenie – sprawa nr 1/2022
PEC “EMPEC” Sp. z o.o. z siedzibą: 76-270 Ustka ul. Bałtycka 5A, ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie sieci cieplnej w Ustce o długości ok. 131 mb, średnica 2 x Dn 150,80,50mm .
Termin realizacji do dnia : 15.06.2022 i 31.12. 2022 r.
Termin składania ofert do dnia 22.04.2022 r. do godz. 12.00 w siedzibie Spółki.
Termin otwarcia ofert dnia 22.04.2022r. godz. 12.15 w biurze Spółki przy Kotłowni KR-1 ul. Krótka 12 .
SIWZ do pobrania po mailowym zgłoszeniu na adres: empec@partner.net.pl
Telefony kontaktowe : sekretariat 59 8144 273
Osoba uprawniona do kontaktów: Piotr Wojciechowicz 502 393 608 .
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego .
PRZETARG NA DOSTAWĘ WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH
Sprawa nr 5/2021
Zapraszamy do złożenia ofert w przetargu na dostawę 3 węzłów ciepłowniczych.
Terminy realizacji: do dnia 29.04.2022.
Zamawiający wymaga wpłacenia wadium.
Oferty należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego do dnia 22.11.2022 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.11.2021 r godz.10:15 w miejscu wskazanym w SIWZ
SIWZ, opis przedmiotu zamówienia i pozostałe dokumenty dostarczymy drogą elektroniczną na wniosek oferentów przesłany na adres: empec@partner.net.pl
Osoba uprawniona do kontaktów: Stefan Smychowski tel. 602-330-279 s.smychowski@poczta.onet.pl